Het lijkt steeds ingewikkelder om mensen aan je organisatie te binden en om een fijne bedrijfscultuur in leven te houden. Wereldwijd zegt slechts 23% van medewerkers engaged te zijn en 59% is quietly quitting (bron: Gallup State of the Global Workspace 2023 Report). Een hoog verloop is dus niets om je voor te schamen maar het is wel heel zonde (en kostbaar). Het kan namelijk ook anders! Met D&B Eventmarketing helpen we bedrijven om hun bedrijfscultuur opnieuw te definiëren, deze te laden met én bij het team en de onderlinge verbondenheid te versterken. Onze meetbare resultaten laten zien dat medewerkers weer trots worden op de organisatie waar ze werken, graag nieuwe collega's aandragen en met meer plezier naar hun werk komen.
Hoe we dat doen? Met de D&B way of working natuurlijk! Gedegen onderzoeken en analyseren, in co-creatie een concept en plan van aanpak maken en natuurlijk alles tot in de puntjes organiseren. En dat alles met een glimlach en zo dat het leuk is! Dus geen ellenlange adviesrapporten maar een employee engagement traject waar iedereen enthousiast van wordt!
Binnen D&B Eventmarketing hebben we employee engagement specialisten die gedegen onderzoek kunnen doen naar de pijnpunten en deze kunnen vertalen naar een succes strategie. Met ons team van strategen, concepters, designers, eventspecialisten, een gedragswetenschapper en een onderzoeker kan het hele traject van analyse tot uitvoering bewerkstelligen en jouw organisatie helpen om de employee engagement een boost te geven.
Mooie woorden maar werkt het ook? Jazeker! Bij andere organisaties hebben we hele positieve meetbare resultaten gerealiseerd. Zo realiseerden we hogere medewerker tevredenheid scores, waren medewerkers vaker trots op hun werk, hebben ze vaker nieuwe collega’s aangedragen en daalde het verloop. Bekijk bijvoorbeeld de case van Bonusan of van de Tomin group.
We gaan graag met je in gesprek om jullie employee engagement te verhogen. Bel je ons voor een kop koffie? 035 303 2000 of mail naar info@db-eventmarketing.nl
D&B Eventmarketing heeft al 40 jaar ervaring in het organiseren van onder andere personeelsevents. En in die jaren is het steeds duidelijker geworden dan een feest natuurlijk heel leuk is maar dat de organisaties waarvoor wij werken eigenlijk nog veel meer willen en kunnen bereiken op een LIVE moment met het team. We vragen daarom door naar de vraag achter de vraag. Van daaruit hebben we, samen met onze opdrachtgevers al regelmatig mooie employee engagement trajecten mogen ontwikkelen en uitvoeren. In ons team hebben we internal branding en employee engagement specialisten die graag met jouw organisatie samenwerken en je samen met ons team van eventprofessionals helpen om je medewerkers weer blij naar het werk te laten komen.
Zo deden we dat voor anderen. Laat je inspireren!
Bonusan bestaat 55 jaar en de natuurlijke voedingssupplementen-fabrikant greep deze mijlpaal aan om de bedrijfscultuur nieuw leven in te blazen. In nauwe samenwerking creëerden we een internal branding traject dat medewerkers verbond en de gezamenlijke missie helder en concreet maakte. Deze aanpak was een succes en werd ook nog eens beloond met de Gouden Giraffe Event Award in de categorie Interne Events en Teambuilding vanwege de aanpak en vooral de impact op lange termijn. Lees verder
Het management van Nederlandse Loterij stond na de fusie van De Nederlandse Staatsloterij en Lotto voor de uitdaging om haar missie met een nieuw team van ruim 250 werknemers uit te dragen. Nederlandse Loterij vroeg D&B Eventmarketing om ondersteuning bij de implementatie van hun kersverse kernwaarden. Dat resulteerde in een jaarkalender vol trots en verbinding, die voor aantoonbaar meer onderlinge verbondenheid en betrokkenheid zorgde. Lees verder
De beweging van de Jong & Laan naar een nieuwe toekomst nam een extra vlucht door corona. Hierdoor werd duidelijker dan ooit aan welke randvoorwaarden het vooruitstrevende accountantskantoor moet voldoen. In een energiek internal branding traject nam D&B Eventmarketing de directie en medewerkers van de Jong & Laan mee om samen het DNA van de organisatie te bepalen én uit te dragen. Lees verder
Elk bedrijf kan pakketten bezorgen, dus hoe zorg je dat je daarin excelleert? DHL Express ontwikkelde daartoe een toekomststrategie die door het management gedragen moest worden. Om dit doel te realiseren, organiseerde D&B Eventmarkting een interactieve management meeting. Tijdens het event gingen inhoud en beleving hand in hand, zodat de boodschap van hoofd naar hart en handen ging en de managers écht klaar waren voor de toekomst. Lees verder