Lidl
Thuis bij Lidl
Voor Lidl Nederland, een internationaal supermarktconcern, bedachten wij het evenement "Thuis bij Lidl". Dit evenement was specifiek ontworpen voor (plaatsvervangend) supermarktmanagers en teammanagers van distributiecentra om ze te inspireren en te ontwikkelen. Het doel was om persoonlijke groei te stimuleren, een beter begrip van generatieverschillen te creëren en diverse leiderschapsstijlen te introduceren. Gehost in DeFabrique, bood dit evenement met bijna 450 dagelijkse bezoekers de ideale setting om de waarden en doelstellingen tot leven te brengen.
900 gasten Thuis gevoel Leiderschap Derde event voor Lidl
Afsluiting vol energie
Tijdens de afsluiting van de dag kreeg iedereen de kans om even stil te staan bij alles wat ze hadden geleerd en meegemaakt, om dit vervolgens mee te nemen naar hun werkplek. We sloten het evenement niet af zonder een leuke verrassing: een onverwachte flashmob zorgde ervoor dat iedereen zich een echt deel van de grote Lidl-familie voelde. Met deze bijzondere supermarktmanagerdagen hebben we, samen met Lidl, een dag georganiseerd waar groei, ontwikkeling en inspiratie centraal stonden. Het was een evenement dat het echte Lidl-gevoel uitstraalde en een thuis was voor iedereen, waar samenwerken en elkaar inspireren hand in hand gingen.