Download CultuurboostGoed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
Met 20 merken en 1.800 medewerkers door het hele land is het een uitdaging om één manier van werken te hanteren en snel, eenvoudig en persoonlijk te communiceren. Om de samenwerking tussen de brands, units en teams te verbeteren, organiseerde het Nederlandse beursgenoteerde detacheringsbedrijf daarom een kick-off. D&B Eventmarketing kreeg drie opdrachten mee: goed verhaal, goed eten en goed feest.
1 USG People20 Brands
It's you that mattersAlle vaste medewerkers van USG People en de 20 Nederlandse merken kwamen begin januari in AFAS Live bijeen om samen 1 USG People te vieren. Na een heerlijk gerechtje verwelkomden Art Rooijakkers en Rob van Rossum de gasten tijdens een wervelende inloopshow. Jarigen werden in het zonnetje gezet, quizwinnaars wonnen een meet & greet met de artiesten, de sfeer werd met bijbehorend zaallicht bepaald door te appen en lichtgevende borbies met alle brands dansten over de hoofden van de bezoekers.
1 Inloopshow6 Wervelende acts
Een programma met impactCEO Raymond Puts zette met een pakkende nieuwjaarsspeech een duidelijke stip op de horizon en gaf daarna het podium aan illusionist Victor Mids, die het publiek verraste met uiteenlopende illusies. STUK TV, Maan, Q-Music the Party, Xander de Buisonjé en
Kris Kross Amsterdam zorgden vervolgens dat het dak er meermaals af ging. Het werd een kick-off waar 1.800 medewekers van USG People nog lang aan terug zullen denken!
1 Kick-off1.800 Trotse medewerkers
Een kick-off als boost voor je ambitiesEen jaarlijkse kick-off met input van je eigen medewerkers draagt bij aan het versterken van je bedrijfscultuur en geef een boost aan je ambities. Ben je benieuwd wat D&B Eventmarketing voor jouw organisatie kan betekenen? Lees dan onze D&B Internal Branding Pink Paper of neem contact met ons op!