Saan
jubileumcampagne
Familiebedrijf Koninklijke Saan is een logistieke organisatie die al 125 jaar vakkundig kraanverhuur, industriële verhuizingen, bouwlogistiek en de logistiek voor internationale shows realiseert. Om dit jubileum te vieren organiseerde Saan afgelopen jaar in samenwerking met D&B Eventmarketing drie evenementen. De opening van het nieuwe pand, het Zomerfeest en Open Dag werden met elkaar verbonden door strategische communicatie. Met een zogeheten jubileumcampagne werd deze mijlpaal maximaal benut.
1 jubileumcampagne 3 evenementen 150 medewerkers 100% trots en verbinding
Experts in beweging
In de zomer vierden de loyale medewerkers van Saan het 125-jarig jubileum met elkaar tijdens een gezellig zomerfeest. Een heerlijke BBQ, leuke teambuildingactiviteiten en een optreden van Peter Beense brachten de ruim 150 medewerkers en hun partners in feeststemming bij Papa’s Beach House. Het thema ‘experts in beweging’ kreeg onder andere vorm in de workshops. Zo kon je een voetbalclinic volgen, gaan suppen, een vlot bouwen of een bierproeverij volgen. In het najaar was het tijd voor de Open Dag. Familie, vrienden, leveranciers, klanten en Diemenaren bezochten in drie timeslots de nieuwe Saan locatie. Om deze 1200 bezoekers veilig over het terrein en door de loodsen te leiden, waren duidelijke afspraken gemaakt over de routing.