Bekijk whitepaper
Download
Relatiemarketing
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Roche

Relatiemarketingcampagne

Farmaceut Roche gelooft in een klantgerichte manier van werken en streeft naar gepersonaliseerde gezondheidszorg. Haar innovatieve karakter kreeg in 2019 al vorm in de Roche Dialogues, die in 2020 vanwege COVID-19 online plaatsvonden. Stuk voor stuk verrassende ontmoetingen die inspireren, de trots versterken en antwoorden geven op actuele vraagstukken.

7 edities on- en offline 80 gasten Award winnend
Bouwen aan community Om de juiste zorg op het juiste moment voor de juiste patiënt mogelijk te kunnen maken, is kennis en samenwerking van veel verschillende partijen nodig. Roche nam daarom in haar 120-jarige jubileumjaar het initiatief tot de Roche Dialogues ‘Ideeën voor de zorg van morgen’. Tijdens deze inspirerende sessies gaat ze in gesprek met patiënten, verzekeraars, overheden, bedrijven, ziekenhuizen, jonge zorgprofessionals en betrokken burgers, met als doel om de ontwikkeling naar een meer gepersonaliseerde zorg samen vorm te geven. Zo bouwt Roche aan haar community.
On- en offline interactieve sessies inspireren, motiveren en geven richting
Praktisch aan de slag Roche staat voor doorbraken en heeft de samenstelling van de Roche Dialogues daarom met zorg gekozen. Eerst komen drie sprekers uit diverse werkvelden binnen de gezondheidszorg aan het woord. Vervolgens gaan de 60 tot 80 deelnemers in interactieve sessies in gesprek met elkaar. Tot slot verwoorden de moderators de belangrijkste conclusies aan de groep, zodat de learnings voor iedereen helder zijn. Zowel het programma als de terugkerende look&feel zorgen voor herkenbaarheid bij de deelnemers, die steeds vaker met trots en enthousiasme participeren.
Online ontmoetingen Juist nu
Offline én online in gesprek COVID-19 zorgde er begin 2020 voor dat de Roche Dialogues online werden voortgezet, want juist toen was de behoefte groot om met mensen van verschillende achtergronden in gesprek te gaan over actuele issues die spelen in de zorg. De kracht van de offline Roche Dialogues is behouden: dialoog, verschillende perspectieven, focus op transitie naar gepersonaliseerde zorg en verrassende ontmoetingen staan centraal. Zo bouwt Roche ook online verder aan haar community, waarmee ze samen haar missie kan waarmaken. Iets dat ook nationaal werd gezien, want Roche Dialogues werd bekroond met een Gouden Giraffe Award in de categorie Relatie Events & Community Events. Wil je weten hoe D&B Eventmarketing Roche heeft ondersteund? En wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact met ons op via +31 (0)35 303 2000 of info@db-eventmarketing.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management