Roche
Relatiemarketingcampagne
Farmaceut Roche gelooft in een klantgerichte manier van werken en streeft naar gepersonaliseerde gezondheidszorg. Haar innovatieve karakter kreeg in 2019 al vorm in de Roche Dialogues, die in 2020 vanwege COVID-19 online plaatsvonden. Stuk voor stuk verrassende ontmoetingen die inspireren, de trots versterken en antwoorden geven op actuele vraagstukken.
7 edities on- en offline 80 gasten Award winnend
Bouwen aan community
Om de juiste zorg op het juiste moment voor de juiste patiënt mogelijk te kunnen maken, is kennis en samenwerking van veel verschillende partijen nodig. Roche nam daarom in haar 120-jarige jubileumjaar het initiatief tot de Roche Dialogues ‘Ideeën voor de zorg van morgen’. Tijdens deze inspirerende sessies gaat ze in gesprek met patiënten, verzekeraars, overheden, bedrijven, ziekenhuizen, jonge zorgprofessionals en betrokken burgers, met als doel om de ontwikkeling naar een meer gepersonaliseerde zorg samen vorm te geven. Zo bouwt Roche aan haar community.
Offline én online in gesprek
COVID-19 zorgde er begin 2020 voor dat de Roche Dialogues online werden voortgezet, want juist toen was de behoefte groot om met mensen van verschillende achtergronden in gesprek te gaan over actuele issues die spelen in de zorg. De kracht van de offline Roche Dialogues is behouden: dialoog, verschillende perspectieven, focus op transitie naar gepersonaliseerde zorg en verrassende ontmoetingen staan centraal. Zo bouwt Roche ook online verder aan haar community, waarmee ze samen haar missie kan waarmaken. Iets dat ook nationaal werd gezien, want Roche Dialogues werd bekroond met een Gouden Giraffe Award in de categorie Relatie Events & Community Events.
Wil je weten hoe D&B Eventmarketing Roche heeft ondersteund? En wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact met ons op via +31 (0)35 303 2000 of info@db-eventmarketing.nl.