Community Matters, vinden wij van D&B. Zeker in Corona crisistijd. Niet voor niets dus dat de twaalfde editie van ons jaarlijkse relatie-evenement ‘community’ als thema heeft. Vanwege COVID-19 vond de D&B Rosé dit keer voor het eerst LIVE vanuit onze eigen TV-studio in het Eventhuis plaats. Bruisend van energie, bomvol inhoud en heel veel inspirerende interactie. Welkom bij D&B Rosé 2020 Community Matters…
De D&B Rosé overslaan vanwege de anderhalvemetereconomie? Geen optie! Samen met onze relaties vormen we een roze community die alles het liefst door een dito gekleurde bril bekijkt. “Ik ben een positief mens,” aldus eigenaar Pieter Bas Boertje. “In de afgelopen 32 eventjaren heb ik een hoop crises meegemaakt. Deze overleven we ook en maakt ons zelfs alleen maar sterker. Ons team is nog nooit zo gemotiveerd geweest en we lopen over van de creatieve ideeën. Wij zijn klaar voor het nieuwe LIVE!”
Wat dat inhoudt, werd goed duidelijk tijdens D&B Rosé 2020 Community Matters. De wervelende TV-show van hoog niveau was 12 mei LIVE te volgen in 200 huiskamers. “Een recordaantal aanwezigen had zich in recordtempo aangemeld,” vertelt Commercieel Directeur Sabine Dijkema trots. “Binnen een dag waren er al 100 aanmeldingen en binnen een week zat het event vol!” Nóg een voordeel van het nieuwe LIVE...
Relaties van het eerste uur en kersverse klanten zaten nieuwsgierig klaar voor hun beeldscherm, met een goedgevulde eventbox naast zich op tafel. Deze box was een dag ervoor door de teamleden van D&B in heel Nederland én België verspreid. Roze oordopjes en maskertje, ingrediënten voor een culinair taartje, handgeschreven kaartjes, zakjes chips plus nootjes met bingokaart voor de borrel en natuurlijk een proeverijtje van D&B Rosé’s. Op social media gonsde het van de foto’s en enthousiaste berichtjes. #DBROSE2020 to the max!
Energieke presentatrice Pauline de Wilde praatte het impactvolle programma aan elkaar. Vier experts schoven aan tafel, in de TV-keuken maakten we het taartje af, Pieter Bas Boertje dompelde ons onder in een audiobeleving, we kozen uit een van de 15(!) subsessies, razende reporters belden in, we draaiden aan het Rad van Verbinding, kozen de lekkerste rosé en wonnen prrrrijzen bij de D&Bingo. Inhoud. Energie. Interactie. LIVE vanuit Hilversum.
“Ik hoef nooit meer naar een LIVE event,” aldus marketing- en communicatie adviseur Karen de Loos in een artikel op LinkedIn. “Natuurlijk missen we in deze tijd de live ontmoetingen, maar dit was fan-tas-tisch. Chapeau!”
Benieuwd? Bekijk de D&B Rosé 2020 Aftermovie:
Geschreven door: Marjolein Theunissen