KPN
Kick-off
Een kick-off organiseren die bijdraagt aan de (sales)focus van het komende jaar? KPN en D&B Eventmarketing ontwikkelden een concept waardoor iedereen de juiste koers ging varen. The Next Wave was een legendarische golfbeweging die zich in drie weken tijd uitstrekte over vijf locaties. Van zeemanstattoos tot een duik in het diepe; met deze kick-off kreeg KPN alle hens aan dek!
5 locaties 7 eventdagen 1 eventschip 8,6 score
Duik in het diepe
Door naar het noorden, oosten, midden en westen van Nederland te reizen om lokaal de B2C-collega’s te inspireren, nam KPN een duik in het diepe. Die move werd beloond met met een 8,6. Ook de no show daalde door dit concept ten opzichte van vorig jaar. Een mooie vangst! Deze meerdaagse interne campagne smaakte naar meer, dus heeft KPN het thema doorgetrokken in alle interne communicatie-uitingen van 2020. Die herhaling van de boodschap bewerkstelligt gegarandeerd een hoger doel: de wind in de zeilen en volle kracht, vóóruit!