Bekijk whitepaper
Download
Online events
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Kelvion

100-jarig jubileum

Als een van de meest toonaangevende fabrikanten van warmtewisselaars ter wereld, biedt Kelvion alweer 100 jaar oplossingen voor diverse industriële toepassingen. Deze marktleider van de Benelux greep zijn jubileum aan om trots en verbinding te creëren bij medewerkers en loyaliteit bij haar relaties. Ook werden er twee nieuwe producten gelanceerd tijdens een hybride én online event.

100 jaar Kelvion 2 jubileum events 180 medewerkers Online én offline
Eén team, één taak, één Kelvion Sinds de oprichting in 1920 heeft warmtewisselaar-fabrikant Kelvion onder verschillende namen en vlaggen geopereerd. Het jubileum was een mooie gelegenheid om A-merk Kelvion tot leven te brengen en medewerkers trots te maken. Met de slogan ‘The Real Heroes in Heat Exchange’ werd het belang van de 180 Nederlandse werknemers in Sint Maartensdijk benadrukt. In groepjes werkten zij online en offline samen aan een spectaculaire Chain Reaction, die tijdens het hybride medewerkersevent het startschot gaf voor de lancering van de Kelvion CDK.
The heat is on! We keep it cool
The heat is on! Het medewerkersevent kreeg vanwege corona een hybride vorm, waarbij een aantal collega’s op veilige afstand van elkaar in de fabriek in Sint Maartensdijk plaatsnam. De overige heroes volgden de spectaculaire lancering van de nieuwste warmtewisselaar live via een online stream. Dagvoorzitter Pauline de Wilde bracht iedereen in de juiste stemming, waarna Managing Director Hans Traas zijn waardering uitsprak en de Chain Reaction begon. Die eindigde in een spetterende ijssculptuurshow en de onthulling van de nieuwe CDK. The heat is on! We keep it cool.
Jubileum inzetten als boost van trots, verbinding en loyaliteit
Online relatie-event vergroot loyaliteit Tijdens het online programma van het het Kelvion Customer Event nam Kelvion haar klanten mee in de veranderende wereld van Heat Exchange en claimde daarmee de kennispartner te zijn op het gebied van innovatie. De interactieve middag was een magische mix van de drie succesingrediënten inhoud, energie en interactie. Gastsprekers als Renier van den Berg en Miranda Groot Zwaaftink kwamen aan het woord, medewerkers werden in de spotlight gezet, een 8D-audiobeleving zette iedereen ‘aan’ en met een ludieke quiz werd de kennis over Kelvion op een luchtige manier getest. Een middag met impact, die zelfs na de cooldown nog lang nasudderde.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management