Enza Zaden
85-jarige jubileumcampagne
Elke vijf jaar besteedt groenteveredelingsbedrijf Enza Zaden aandacht aan haar lustrum. D&B Eventmarketing ondersteunt daarin al een aantal edities. Dit jaar creëerden we voor het eerst een eventcampagne; een reeks events die samen de boodschap versterken. Het doel van de campagne was om de trots op het bedrijf te vergroten, collega’s met elkaar te verbinden en de wondere wereld van Enza Zaden te laten zien. Dit alles met het thema WoW: Enza Zaden’s World of Wonders. Dat gebeurde dan ook volop tijdens het jubileumfeest, het Career Event en de open dagen.
85-jarig jubileum 3 events 4 dagen 5800 gasten
Festival op eigen terrein
Trots kweken op je eigen bedrijf, dat doe je natuurlijk met een event op eigen terrein. Of nog beter; met drie events op eigen terrein! Na negen maanden voorbereiding en twee weken opbouwen, was het eerst tijd voor het jubileumfeest voor 1.000 medewerkers van Enza Zaden en hun introducees. Er waren diverse areas gecreëerd op het 10.000 m2 grote grasveld tussen de kassen in Enkhuizen en ook het muzikale- en cateringaanbod was gevarieerd. Zo konden de feestgangers de hele avond zelf hun ultieme feest samenstellen. De vrienden van Enza live, een gelegenheidsband van en voor collega’s, kwamen als verrassingsact en ook de muziek uit de door collega’s samengestelde Enza top 85 viel goed in de smaak. Het hele terrein ademde de nieuwe branding die op deze manier intern werd onthuld, en die inmiddels ook extern gelanceerd is.