Bekijk whitepaper
Download
Jubileum
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Enza Zaden

75-jarig jubileum

In 2013 bestond Enza Zaden 75 jaar. Het toonaangevende groenteveredelingsbedrijf vierde dit gedurende het hele jaar door verschillende jubileumactiviteiten te organiseren. D&B Eventmarketing werd gevraagd hen te helpen bij het creëren van een inhoudelijk jubileumconcept en hen te ondersteunen met de productionele organisatie van dit jubileum. Dit is een klassiek voorbeeld van co-creatie tussen klant en bureau.

1 groot tentencomplex 1255 kilo EZ producten 105 man eventcrew 63 gelamineerde bordjes
Een overall parapluconcept met een dubbele lading D&B Eventmarketing gelooft in de kracht van een jaarthema, een overall parapluconcept waarin alle activiteiten ondergebracht worden. Met het overkoepelende thema ‘Samen Groeien’ werd de kracht van Enza Zaden op twee manieren benadrukt, enerzijds het menselijke aspect en anderzijds de business waarin Enza Zaden werkzaam is.
Samen: met collega’s en familie, met talenten van morgen én met relaties.
Groeien: van de oprichting 75 jaar geleden tot een wereldspeler van formaat en natuurlijk letterlijk de ontwikkeling en groei van zaden.
1175 gasten 275 symposiumdeelnemers, 100 studenten, 800 medewerkers met partners
Met een bedrijfsbreed eventteam kan je snel schakelen Eén grondvorm voor drie evenementen met diverse losse elementen. Dat was de basis. De rest werd in co-creatie ingevuld. Enza Zaden vormde een aantal werkgroepen met medewerkers van verschillende afdelingen. Samen met D&B Eventmarketing gingen zij aan de slag om de verschillende onderdelen van het jubileum verder vorm te geven. Van een expositie met producten, een film met medewerkers van over de hele wereld en de invulling van een symposium voor relaties tot een percussieshow met eigen medewerkers.
20 landen geconnect met de ‘Around the World’ jubileumfilm
Startpunt voor strategische koers Het jubileum van Enza Zaden is een mooie case van een bedrijf dat het jubileum heeft gebruikt om gemeenschappelijke waarden te activeren. Volgens ons hebben organisaties die hun cultuur tot bloei brengen en verbinden met hun strategische koers, waarden en merk de toekomst. Lees er alles over in onze whitepaper over jubilea.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management