Bekijk whitepaper
Download
Communities & Events
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Croonwolter&dros

Feestelijk personeelsfeest

Na de fusie van techniekbedrijven Croon en Wolter & Dros was het tijd voor een personeelsfeest dat de toon zou zetten voor de nieuwe samenwerking. Door Covid-19 moest het event drie keer worden verzet, maar dat deed niets af aan het diverse concept en het enthousiasme van de gasten. Tijdens Worlds of Wonder ontdekten de Croonwolter&dros-collega’s de vier verschillende werelden waarin zij actief zijn.

1500 collega's 4 werelden 29 bussen 8,1 van de bezoekers
Onderdeel van iets bijzonders Alle medewerkers van Croonwolter&dros bouwen elke dag aan de toekomst in een veranderende wereld. Dat zie je terug in al hun innovatieve projecten. Daarom wilden we hen tijdens het personeelsfeest meenemen op een verrassende ontdekkingsreis. Een waarin zij voelden dat zij allemaal hun steentje bijdragen aan de wereld van de toekomst en onderdeel zijn van iets heel bijzonders. Het multifunctionele Sugar City werd daarom speciaal voor deze avond omgebouwd tot Worlds of Wonder.
4 werelden ontdekken om zo je collega’s beter te leren kennen
Worlds of Wonder De vier ‘werelden’ waarin het techniekbedrijf actief is, kregen elk hun eigen ruimte in de industriële locatie. De bezoeker bewoog tussen WATERLAND (Marine & offshore), CONNECTION KINGDOM (infra), NATION OF INNOVATION (Industrie) en de URBAN JUNGLE (Utiliteit). In deze werelden was het het decor, entertainment en de catering afgestemd op de branche. Zo werd er in Waterland vis geserveerd en kon je in Nation of Innovation je VR-skills uittesten. Zo creëerden we een laagdrempelige manier om collega’s kennis te laten maken met elkaar of elkaar beter te leren kennen.
de bonding begon al onderweg in 2 bussen met Zeeuwse collega’s
Trots en passie aangewakkerd Trots, passie, professionaliteit en samen scoren; dat waren de vier kernthema’s die terugkwamen in het eventconcept. Dat gebeurde letterlijk in de vorm van spellen waarin met of tegen elkaar gestreden werd, maar ook door samen te drummen en mee te zingen met artiesten als Trijntje Oosterhuis en Wipneus & Pim. Voor sommigen begon de bonding al onderweg; zo kwamen er twee bussen met collega’s uit Zeeland naar de Amsterdamse eventlocatie om te feesten. Daar ging het dak eraf, wat resulteerde in een 8,1 als waardering en een mooie herinnering voor velen. Wil jij ook weten hoe je de trots en passie van je personeel kunt aanwakkeren door middel van een evenement - bijvoorbeeld een personeelsfeest? Lees onze Pink Paper over communities & events of neem contact met ons op via +31 35 303 2000 of info@db-eventmarketing.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management