Bekijk whitepaper
Download
Eventcampagnes
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Conclusion

Jubileumcampagne

De afgelopen 25 jaar heeft Conclusion gebouwd aan een huis met ruim 26 bedrijven op het snijvlak tussen Business Transformatie en IT Services. Sommige ondernemingen zijn al sinds de oprichting lid, andere pas een aantal jaar. Conclusion beschermt en bevordert de diversiteit van de aangesloten bedrijven, want precies daarmee maken ze al een kwart eeuw het verschil. Om hun slogan ‘business done differently’ nog meer te doorleven, relaties te overtuigen van deze aanpak en het ecosysteem te verbinden, staat het jubileumjaar in het teken van het beter leren kennen van de bedrijven en collega’s. D&B Eventmarketing ontwikkelde een jubileumcampagne met twee events om dit doel te realiseren. 

25-jarig jubileum 1 relatie evenement 26 aangesloten bedrijven 1 personeelsfeest
Discover our Difference-campagne In een huis met 26 verschillende bewoners is een gemeenschappelijke woonkamer van groot belang. Daar kun je verbinden, elkaar leren kennen en ideeën of connecties uitwisselen. Waardevol, want hoe beter je weet wat je in huis hebt, hoe krachtiger je verhaal naar de buitenwereld is. Daarom ontwikkelden we voor het jubileum het concept ‘Discover our Difference’ en creëerden we twee evenementen: een jubileumeditie van ConclusiON voor de relaties en een kleurrijk personeelsfeest Colours of Conclusion.
een jubileumjaar vol events om te verbinden, verrijken en versterken
Ontdek het verschil tijdens het ConclusiON! relatie-event Onder de subtitel ‘Re-thinking your Future’ gingen relaties van Conclusion tijdens het relatie-event op ontdekkingstocht door de jungle van de digitale wereld, zodat ze door de bomen het bos weer zouden zien. Via doelgroepspecifieke routes, zogenoemde tracks, leerden de gasten op Vliegbasis Soesterberg van topmerken als WWF en KLM hoe je kwaliteit én continuïteit waarborgt en hoe je zowel een onderscheidende als duurzame koers uitzet. De vergelijking tussen de Conclusion-community en een ecosysteem in de natuur was een mooie eye-opener; de enige manier om de mindset te veranderen en met veranderingen om te kunnen gaan. Het relatie-event werd beoordeeld met een 8,4 en leverde waardevolle leads op. Later dit jaar vindt het personeelsevent ‘Colors of Conclusion’ plaats in Sugar City. Daar kunnen collega's elkaar beter leren kennen en moedigen we hen aan om in alle verschillen overeenkomsten te ontdekken.
met een krachtige boodschap, doorgevoerd in alle communicatie-uitingen
Een heel jaar jarig Naast de door D&B Eventmarketing geproduceerde evenementen, organiseert Conclusion zelf ook nog een aantal bijeenkomsten en activiteiten. Zo kunnen medewerkers cursussen volgen bij The School of Life, vond in juni Conclusion On Stage plaats, is er een Vuelta-editie van de Tour de Conclusion en kunnen medewerkers elke maand op de borrel bij een ander Conclusion-bedrijf. Deze events en zelfs de arbeidscommunicatie zijn in lijn met de communicatieboodschap en het -advies dat D&B Eventmarketing heeft gegeven, waardoor een heel jaar lang een krachtige boodschap wordt uitgedragen via verschillende kanalen. Tijdens de kick-off in februari is een 0-meting gedaan en aan het eind van het jaar wordt met een 1-meting het succes van de campagne bepaald. Met tussentijdse evaluaties zorgen we dat de optimale koers wordt gevaren. Wil jij ook weten hoe je jouw relaties kunt versterken door middel van een eventcampagne? Lees onze Pink Paper over eventcampagnes of neem contact met ons op via +31 35 303 2000 of info@db-eventmarketing.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management