CED
jubileumcampagne
Waardespecialist CED bestaat 50 jaar en dat wordt het hele jaar groots gevierd. D&B Eventmarketing ontwikkelde een jubileumcampagne, met een spectaculair personeelsfeest als kers op de taart. Elkaar weer fysiek kunnen zien na 18 maanden thuiswerken was al een feestje op zich, maar de komst van onder andere Typhoon en Xander de Buisonjé maakten het helemaal af.
50-jarig jubileum 3 radio-uitzendingen 1000 CED jubileumboxen 6 topartiesten
Radio maken vanaf kantoor
Op 1 juni bestond CED 50 jaar. Corona belette de medewerkers dit met elkaar te vieren, vandaar dat het management hen door middel van een radio-uitzending vanaf kantoor alsnog bij het feestelijke moment betrok. De ruim 1000 personeelsleden zaten thuis klaar met een CED jubileumbox met daarin slingers, een taartje, flesje bubbels en de officiële uitnodiging voor het feest. Aan de box zat een hangslotje en tijdens de uitzending werden aanwijzingen gegeven voor de code. De medewerker die als eerste het slot open had mocht naar de studio bellen en won een meet & greet met Xander de Buisonjé. Later in het jaar werd er nog twee keer radio gemaakt, maar nu vanaf de feestlocatie. Door alvast een kijkje achter de schermen te geven, maakten we het personeel extra enthousiast voor het feest.