We kijken terug op een heerlijke 15e editie van de D&B Rosé waarin we een groot deel van onze relaties mochten ontvangen in Chateau Amsterdam voor een LIVE changing experience!
Onze gasten maakten een tour langs de zintuigen waarin ze konden ervaren hoe iedere zinnenprikkelende belevenis bijdraagt aan de totale blend van een eventcampagne. Ook stonden we stil bij onze eigen nieuwe blend met FX Agency. En na een inleiding van wijnexpert en -schrijver Harold Hamersma hebben we uiteraard ook nog uitgebreid rosé's geproefd. Kortom we kijken terug op een dag vol mooie ontmoetingen, leuke gesprekken, lekkere rosé en zinnenprikkelende belevenissen!
Ieder jaar bepalen de gasten van de D&B rosé welke wijn de winnende rosé van dat jaar wordt. En dit jaar is dat geworden... de Extrême Gris 2022 van Coteaux du Languedoc!
Tijdens de D&B Rosé hebben we het een en ander verteld en laten ervaren van de mogelijkheden van onze nieuwe samenwerking met FX Agency. Dankzij deze samenwerking kunnen we nog beter verhalen tot leven brengen. En kunnen we meer interactie met (remote) bezoekers realiseren en hen betrekken en verbinden voor, tijdens en na het event. En vanuit alle windstreken, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Ben jij benieuwd wat dit voor kansen voor jouw organisatie biedt? We plannen graag vrijblijvend een afspraak in! Stuur hiervoor een berichtje naar info@db-eventmarketing.nl.
Heb je zin in nog een LIVE changing experience? Zwem met onze wave mee tijdens de Amsterdam City Swim! Mail naar info@db-eventmarketing.nl en we vertellen je graag meer.