D&B’s 40-jarige jubileumreis naar Marrakech!

Actueel
Door: Ilka Timofei
jun. 1, 2023

Dat je een jubileum een heel jaar lang kunt benutten om relaties te versterken, vertellen we al heel lang aan klanten. Dit jaar bestaat D&B Eventmarketing zelf 40 jaar en daarom ontwikkelde ons creatieve team een complete strategie om ons 40-jarig jubileum in stijl te vieren. ‘Practice what you preach’, nietwaar? Het overkoepelende thema van ons jubileum is LIVE Changers. Want al 40 jaar zijn we er…

Op die momenten dat het er om gaat
Op die momenten dat er herinneringen worden gemaakt

Momenten die voor altijd beklijven
Momenten waar je in wilt blijven

Ervaringen waar je met plezier op terugkijkt
Die het leven zonder twijfel hebben verrijkt

Door kennis te bemachtigen
Door horizons te verbreden en visies te bekrachtigen

Samen onderdeel van een indrukwekkende beleving
Geïnspireerd en verbaasd door een nieuwe ingeving

Steeds weer kijkend vanuit strategische optiek
Hybride, digitaal of fysiek

Allemaal momenten waar verandering plaatsvond 

LIVE changers - al 40 jaar LIVE changing moments

Het teamweekend kon na de corona jaren eindelijk weer LIVE en in zo’n mooi jubileumjaar wilden we het ook echt graag LIVE changing (of misschien zelf life changing) maken. En een indrukwekkende beleving is het geworden! Al maanden werd de spanning opgebouwd waar de reis naar toe zou gaan. Van de cryptische hints, waaruit weinig viel af te leiden, werd het team steeds zenuwachtiger, waardoor uiteindelijk de spanning niet meer te houden was en iedereen een week voor vertrek toch de bestemming te horen kreeg. En wat voor bestemming…..Marrakech!


Als kersverse telg van de roze club viel me gelijk op Schiphol al op dat het organiseren van belevingen een vak is en dat de charme vaak in de details zit. Met ons persoonlijke D&B pakketje onder de arm gingen we ‘s ochtends héél vroeg met z’n allen op reis. Een reis waar we hebben genoten van onvergetelijke momenten en heerlijk eten op de mooiste plekjes, van Marrakech, de woestijn, het Atlasgebergte, van dans, muziek en vooral van elkaar. 


Ik wil jullie niet vervelen met verhalen van grappen waar je bij had moeten zijn. Dus ik sta niet te lang stil bij de LIVE Tellsell productpresentaties waarbij Suzan en Sven op het ‘strafbankje’ vooraan moesten. Of over de ‘verbroederende’ hamam die niet helemaal volgens plan verliep en meer voelde als een autowasstraat dan een ontspannen oplaadmomentje. Laat staan over een privéfeest in de woestijn, waarbij de DJ zo onder de indruk was van onze verzoeknummers dat hij direct zijn playlists ging aanpassen. Voor al die verhalen en al die andere gave en indrukwekkende momenten laat ik liever de foto’s (en later de aftermovie) spreken. 


Wel wil ik nog stilstaan bij de laatste dag. Toen we door middel van een puzzeltocht aankwamen bij de Achfilne school in het Atlas gebergte. Een klein schooltje dat dankzij donaties van D&B opgeknapt is en voorzien van nieuwe lesmaterialen en printers. D&B helpt al decennia meerdere goede doelen en dankzij deze speciale jubileumdonatie bieden we deze kinderen een kans om te leren en zich te ontwikkelen om de persoon te worden waarvan ze dromen. De blije koppies van de kinderen (en ook van de meester en juf) waren hartverwarmend. Samen met de kinderen hebben we de school ook aan de buitenkant nog opgefleurd met muurschilderingen en hebben we olijfbomen geplant voor schaduw en natuurlijk olijven. Zowel voor ons als team als voor de kinderen een LIVE Changing ervaring. 

Share:
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management