D&B Eventmarketing en Capital C: onboarding in nieuw jasje

Actueel
jun. 2, 2021

Hoe zorg je ervoor dat medewerkers de waarden en missie van je bedrijf écht voelen en uitdragen? Capital C en D&B Eventmarketing hebben hiervoor een nieuw concept ontwikkeld: een onboarding en reboarding programma in het creatieve hoofdkantoor van Amsterdam. Waar je alle ruimte hebt om je team aan boord te krijgen. Hoe? Door letterlijk het hele pand over te nemen.

 

Onboarden & reboarden in het meest creatieve pand van Amsterdam

Nieuwe medewerkers meenemen in de visie, strategie en boodschap van je bedrijf wordt steeds moeilijker nu we meer op afstand werken en dat waarschijnlijk ook blijven doen. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers de waarden en missie van je bedrijf écht voelen en uitdragen? Capital C en D&B Eventmarketing hebben hiervoor een nieuw concept ontwikkeld: een onboarding en reboarding programma in het creatieve hoofdkantoor van Amsterdam. Waar je alle ruimte hebt om je team aan boord te krijgen. Hoe? Door letterlijk het hele pand over te nemen.

Iedere ruimte een andere opdracht
Het gebouw van Capital C is doordrenkt van kunst en design. Iedere ruimte die het pand rijk is, is ontworpen door een kunstenaar of designer die de sleutel van de ruimte heeft gekregen om deze naar eigen visie in te richten. Dat betekent dat geen enkele ruimte hetzelfde is en iedere plek een ervaring op zich is. Van duizenden tikkende klokken tot roze Roald Dahl stoelen. Ieder ruimte leent zich voor een andere invulling. En daar heeft Capital C samen met D&B Eventmarketing een inhoudelijk programma omheen ontwikkeld waarin alle cruciale onderdelen van onboarding een creatieve invulling krijgen.

‘Mensen maken merken! Grijp juist nu het moment aan om in deze tijden, waar verbinding met je medewerkers van essentieel belang is, te werken aan je cultuur van de organisatie, om buiten met binnen te connecten en bovenal van je medeWerkers juist medeMerkers te maken!’ – Sabine Dijkema, Commercieel Directeur van D&B Eventmarketing.

De expeditie door het gebouw
Je start met een ochtendfeest. In het underground museum. Vroeg pieken en die energie vasthouden, dat is het idee. Vervolgens loop je via de imposante hal door de pop-up expositie naar Capital Kitchen, waar een. Power breakfast en peptalk door de CEO je opwachten. In designer meeting. Room ‘The Essential’ ga je terug naar de basis: hoe haal je het beste uit jezelf en je organisatie? De Skyscape. Brengt je even met je hoofd. In de wolken met een inspirerende talk door een indrukwekkende spreker. En in de Pink Salon schrijf je op een roze Roald Dahl stoel jouw eigen verhaal. In de Clock Tower ga je tussen duizenden tikkende klokken een pressure cooker in en in de Modern Fossil neem je jouw sound of the company op. Je stijft op in het trappenhuis (wat al een kunstwerk op zich is) voor een strategische sessie met de CEO en je eindigt in de High Light, de grote glazen koepel waar je je samen on top of the world voelt.

Het resultaat
Na deze expeditie stroomt de cultuur en bedrijfsstrategie weer door iedere werknemer zijn of haar lichaam. Ze zijn uitgedaagd. Uitgedaagd om op creatieve manieren met elkaar te communiceren en om weer bewust te worden van zijn of haar rol binnen de organisatie. Na Capital C dient zich dan ook een nieuw hoofdstuk aan; met nieuwe energie en een groots gevoel van trots dat iedere dag opnieuw de werkvloer vult. Kortom, een powerboost voor het hele team.

‘Bij ons tikt het klokje net even anders, dat is wat ons kenmerkt als de creatieve hub van Amsterdam. Op zoek naar een manier waardoor je (nieuwe) medewerkers aan boord krijgt? Dan zit je hier goed! Om jouw doelstellingen te realiseren maken wij samen een op maat gemaakt programma. Ben jij klaar voor dit creatieve avontuur? The only way is up!’ – Lisa Vergeer, Sales Manager van Capital C.

Interesse?
Dat begrijpen wij heel goed. Neem snel een kijkje op de website!

Share:
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management