Live LIVE to the MAX! tijdens 10e D&B Rosé

blog
jun. 21, 2018

In het LIVE hart van Nederland, in en om ons nieuwe 'eventhuis' in Hilversum, vierden we afgelopen dinsdag 35 jaar D&B Eventmarketing en 10 jaar D&B Rosé. Beiden zijn inmiddels een begrip en dat werd bekroond met een prachtig boek, uitgereikt aan de burgemeester van Hilversum, Pieter Broertjes. Maar voor het zover was, werd de eventkennis én het netwerk van de ruim 150 genodigden vergroot tijdens 10 interactieve workshops.

Tussen de prachtige groene bomen en omringd door kwetterende vogeltjes staat het pand waar we ons sinds onze intrek op 30 april al direct thuisvoelen. “Je waant je hier op vakantie,” bevestigt mede-eigenaar van D&B Pieter Bas Boertje in zijn speech. En dat is een mooi uitgangspunt voor één van de leukste netwerkevents van het jaar.

Interactieve workshops

Nadat het D&B team ruim 150 event- en communicatieprofessionals een warm welkom heeft geheten, gaan we direct over tot actie. In de inspirerende ruimtes van ons ‘eventhuis’ leiden medewerkers en klanten als team interactieve workshops die het D&B boek tot leven brengen.

Zo vertelt mede-eigenaar Lennart Peeperkoorn hoe je maximale energie en belevenis aan je eventprogramma toevoegt. Senior Projectmanager Lara Roos toont samen met KPN-er Remco Plettenberg de gasten hoe KPN met de KPN RijksmuseumTop een relatie-event op het allerhoogste niveau organiseert. Christine Hoogenkamp van Tomingroep en D&B-cultuurspecialist Nieske Castelein nemen de genodigden letterlijk mee op pad. Tijdens een wandeling door de tuin laten ze zien hoe het jubileum van Tomingroep heeft gediend als springplank voor cultuurverandering binnen de organisatie.

Live LIVE to the MAX!

De tips en tricks vallen in de smaak. Gelukkig zijn ze na te lezen in het boek ‘LIVE!’ dat na de workshops gelanceerd wordt. In dit boek laten we de potentie van live-communicatie zien en delen we onze visie en ervaringen uit de afgelopen 35 jaar.

Pieter Bas en Lennart overhandigen het eerste genummerde exemplaar aan de burgemeester van Hilversum, die D&B nu al ‘een pareltje’ noemt dat hij graag verbindt met andere partijen in de stad. LIVE is een belangrijk thema voor Hilversum, die dit jaar 100 jaar mediastad viert. De knipoog van Pieter Bas dat D&B toevallig ‘in de jubilea zit’, kan Broertjes wel waarderen. “Andersom geldt dat ook. Als jullie me nodig hebben, dan weten jullie me te vinden,” eindigt hij zijn speech.

Rosé van het jaar

Dan is het tijd voor de jaarlijkse proeverij: wat is de lekkerste rosé van 2018? De winnende rosé is geworden: Famille Maurel 2017 Pay’s d’Oc IGP. Een Franse rosé uit Languedoc-Roussillon van de wijnmaker Domaine Maurel. Een heerlijke bleekroze wijn met uiterst subtiele vruchtentonen ‘witte bessen, dragonblad en verse laurier’ en een forse dosis kracht.

We kijken terug op een zeer geslaagde ‘housewarming’ en boeklancering in één en hebben ervan genoten om dit met zoveel eventprofessionals te mogen delen. Op naar het volgende jubileum!

Foto's: Nico Alsemgeest 

Share:
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management