Dit jaar organiseren we de 8ste editie van D&B Rosé op dinsdag 28 juni. Ons relatie-event waarin we gewaardeerde relaties uitnodigen bij ons 'thuis in Muiden'. Om onze waardering uit te spreken, om te inspireren én om te laten zien waarom wij dagelijks een boost krijgen van ons werk. En om deel te nemen aan onze traditie; een rosé-proeverij waarin we samen bepalen wat de winnende rosé wordt.
Elk jaar duiken we met veel enthousiasme in de brainstormstoelen. En met gezonde spanning, want wat doen we onszelf elke keer weer aan? De lat ligt hoog! Dat willen we bij alle events die we organiseren, dus wordt dat ook verwacht van ons eigen relatie-event. En terecht. Daarom blijven we onszelf uitdagen. Wat leeft er in de markt? Hoe gaan we verrassen? En waarmee kunnen we inspireren?
Dit jaar is het concept 'Het verhaal van...'. Want verhalen spreken tot de verbeelding. Verhalen prikkelen, inspireren, verwonderen, raken... Al eeuwen lang. Een evenement is een verhaal op zich. Een moment waarop je met al je zintuigen wordt ondergedompeld in een bijzondere beleving.
Al meer dan 33 jaar schrijft D&B Eventmarketing zulke verhalen. Waardevolle eventverhalen waarmee we organisaties helpen om hun ambities te realiseren. Events die waardevol zijn in elke zin van het woord!
Kortom; storytelling in events.
De uitnodigingen zijn inmiddels de deur uit, de registratiesite staat online en de inspirerende sprekers zijn vastgelegd. En aan de stroom aan registraties (binnen enkele dagen ruim 110 aanmeldingen) te zien, hebben we een pakkend programma in een bijzondere setting. Wij gaan natuurlijk niet alles weggeven, want we willen graag verrassen. Wat we wel willen delen zijn de bijzondere sprekers.
Theo is storyteller, partner bij BEX Communicatie en auteur van 'No Story No Glory'. Theo schreef corporate stories voor bekende organisaties als het Rode Kruis, Deloitte, ABN AMRO, Havenbedrijf Rotterdam, Eneco, Holland Bloemenland, Right To Play, SIRE en de Radio 2 Top 2000. Hoe schrijf je een mooi (event-)verhaal, een verhaal dat ook echt impact heeft?
Een event is een uiterst doeltreffend middel om een boodschap samen te beleven. Van oudsher al. In alle culturen en in alle organisaties. Organisaties staan bol van rituelen. Om te vieren, te rouwen, te starten, afscheid te nemen, te fuseren en te veranderen.
Danielle Braun is corporate antropoloog en co-auteur van ‘Corporate Tribes’. Daniëlle was ook adviseur bij de politie, consultant bij EY, directeur bij een asielzoekerscentrum en directeur burgerzaken in Huizen. Onlangs werd ‘Corporate Tribes’ Managementboek van het Jaar 2016.
Margriet is hoogleraar Klinische Neuropsychologie aan de universiteit van Tilburg en is auteur van ‘Het Maakbare Brein’. Sitskoorn verricht onderzoek naar de relatie tussen hersenen en gedrag. Hoe kun je emoties, vaardigheden en gedrag beïnvloeden? Hoe raak je iemand met jouw verhaal? En waar ligt de grens tussen authenticiteit en manipulatie?
Benieuwd naar het ontstaan van D&B Rosé? Algemeen Directeur Pieter Bas Boertje schreef er vorig jaar een blog over.