Lely
Online internationale innovatie-meetings
Lely is een van de meeste innovatieve familiebedrijven van Nederland en liet dit jaar zien dat die vernieuwingskracht niet alleen in haar producten schuilt. In krap drie maanden tijd bouwde ze vanwege COVID-19 samen met D&B Eventmarketing de plannen voor haar fysieke interne en relatie-evenement om tot online only. Geen live gasten, wel duizenden minuten kijktijd. Een gedurfde onderneming, die nog beter uit de verf kwam dan geschetst op de tekentafel.
> 5.000 kijkers 5 continenten 8 talen 14 tijdzones
We create the future
Lely wilde haar Future Farm Days graag door laten gaan, maar zo gezegd is nog niet zomaar gedaan. De bestaande plannen ombuigen naar een online variant bleek niet haalbaar, dus gingen we terug naar de tekentafel. Daar werd een ijzersterk online concept geschetst, bestaande uit plenaire shows, break-out sessies en natuurlijk een waanzinnige afsluiting. Met een koeienstal als studio voelden de Lely-medewerkers zich op hun plek en konden nieuwe producten direct in de praktijk worden gedemonstreerd. Het thema, we create the future, kreeg door dit innovatieve eventconcept zowel letterlijk als figuurlijk vorm.