TriFinance: 21 jaar Beyond the Beaten Tracks
Klant
TriFinance
Diensten
Jubileum, Personeelsfeest
Ter gelegenheid van hun 21-jarig jubileum organiseerde TriFinance een tweedaags evenement in Amsterdam, waarin 800 medewerkers uit Nederland, België, Luxemburg en Duitsland samenkwamen. Met het concept ‘21 Years Beyond the Beaten Tracks’ stond verbondenheid, trots en een unieke beleving centraal.
De vraag van de klant
TriFinance doet alles net even anders en wilde daarom niet hun 20-jarige, maar 21-jarige mijlpaal vieren op een manier die hun unieke, medewerkersgerichte cultuur weerspiegelt. Met een jonge, ambitieuze medewerkersgroep uit vier verschillende landen was de uitdaging om hen te verbinden en trots op hun loopbaan te versterken. Hoe creëer je een jubileum dat past bij hun ‘employees first–mentaliteit en alle deelnemers inspireert en samenbrengt?
Ons voorstel
D&B Eventmarketing ontwierp een evenement dat niet zomaar een feest was, maar een ervaring die de unieke cultuur en waarden van TriFinance weerspiegelde. Met het concept ‘21 Years Beyond the Beaten Tracks’ creëerden we een op maat gemaakte beleving die verder ging dan een standaard jubileum. Ons doel was om de medewerkers van TriFinance — jong, ambitieus en verspreid over vier landen — echt samen te brengen en hun trots op hun rol binnen de organisatie te versterken.
Door een tweedaags programma te ontwerpen met interactieve elementen, zoals een stadsspel door Amsterdam en een onvergetelijke boottocht, hebben we een omgeving gecreëerd waarin medewerkers zich gezien, gewaardeerd en verbonden voelden. D&B Eventmarketing zorgde voor een naadloze merkbeleving, waarbij elk detail, van de speciaal gebrande trein tot aan de rode TriFinance-accenten door heel Amsterdam, de ‘employees first’-mentaliteit van TriFinance belichtte. Zo gaven we niet alleen invulling aan hun jubileumviering, maar ook aan hun kernwaarden, waardoor elke deelnemer zich echt onderdeel van het TriFinance-team voelde.
Het event
De feestelijkheden begonnen al tijdens de bijzondere reis naar Amsterdam, in een gebrande trein vol rode accenten en branded details. Daar aangekomen volgde een avontuur met een interactieve op maat gemaakte game, waarbij teams met iPads hun weg door Amsterdam vonden. Het programma leidde hen naar de eventlocatie voor een feestelijk diner in de Kromhouthal, gevolgd door een nacht vol entertainment. Amsterdam heeft geweten dat TriFance er was: met rode rugzakken en ballonnen verspreid over de stad, maakten de 800 Me inc.®’ers kennis met de stad.
Meten = Weten
Het event werd een groot succes en behaalde een waardering van 8,7. Het concept ‘Beyond the Beaten Tracks’ versterkte het gevoel van trots en verbondenheid onder de medewerkers. Dankzij een naadloze integratie van TriFinance’s merkidentiteit in elk detail, werd dit jubileumweekend een onvergetelijke ervaring die de unieke cultuur van TriFinance eer aandeed.
Mogen we ook jullie jubileum onvergetelijk maken?
Laten we snel afspreken om de mogelijkheden te bespreken!