Apollo Tyres: Timed to Perfection

Klant
Apollo Tyres

Diensten
Productlancering, Relatiemarketing

Voor Apollo Tyres organiseerde D&B Eventmarketing een spectaculaire lancering van de Vredestein Ultrac Pro-band in Sevilla. Onder het thema ‘Timed to Perfection’ beleefden 250 gasten een onvergetelijk driedaags evenement waarin innovatie, beleving en perfectie centraal stonden.

De vraag van de klant

Voor Apollo Tyres organiseerde D&B Eventmarketing een spectaculaire lancering van de Vredestein Ultrac Pro-band in Sevilla. Onder het thema ‘Timed to Perfection’ beleefden 250 gasten een onvergetelijk driedaags evenement waarin innovatie, beleving en perfectie centraal stonden.

Ons voorstel

D&B Eventmarketing ontwierp een evenementconcept dat naadloos aansloot bij de merkidentiteit van Vredestein: innovatief, stijlvol en krachtig. Onze aanpak:

Sterk thematisch concept: ‘Timed to Perfection’ was de rode draad, wat perfectie en precisie in alle elementen van het evenement weerspiegelde.

Beleving centraal:
Gasten werden ondergedompeld in het Vredestein-gevoel met workshops, adembenemende rijervaringen en unieke entertainmentmomenten.

Premium uitvoering: Van een holografische openingsshow tot exclusieve diners en adrenalinevolle circuitactiviteiten, elke touchpoint ademde topkwaliteit.

Relatieversterking: Door het evenement persoonlijk en interactief te maken, versterkten we de band tussen Apollo Tyres en hun relaties.

Spectaculaire lancering met hologram van ex-F1-coureur Giancarlo Fisichella.

Workshops en circuitervaringen op het Circuito Monteblanco met Ferrari’s, Porsches en BMW’s.

Luxe diners op bijzondere locaties, zoals een rooftop met operazangeres.

Interactieve rijervaringen in een BMW-Z4 door bergachtige wegen.

Het event

De driedaagse ervaring startte met een futuristische hologramshow en culmineerde in een spectaculair rooftop diner onder de sterren. De gasten ervoeren de Ultrac Pro-band op circuits en bergwegen, met activiteiten die innovatie en prestaties benadrukten. De unieke mix van spanning, luxe en stijl maakte dit evenement een totaalbeleving.

Meten = Weten

De impact was direct voelbaar:

250 gasten uit internationale markten beleefden een premium merkervaring.
Hoge betrokkenheid dankzij interactieve workshops en rijervaringen.
Positieve merkassociatie door een perfecte balans tussen innovatie en beleving.

D&B Eventmarketing bewees wederom dat we van een productlancering een onvergetelijke merkervaring kunnen maken. Wil jij ook een evenement dat indruk maakt? Neem contact met ons op!

Let’s work together.

Heb je vragen of wil je direct sparren over jouw volgende event? Neem contact op met Tanya. We helpen je graag verder!

Fonds Gehandicaptensport

Nyenrode: 75-jarig jubileum

Tomingroep: Samen naar de TOP

Techleap.nl: Kick-off Community Event

Sweco: Onboarding Nieuw@Sweco

Schneider Electric: Innovation Summit

Lely: 75 Years Red Impact

EY Entrepreneur Of The Year: Unstoppable Together

Capgemini Techival: Shape the Future

Amsterdam City Swim 2024

AmCham: 60-jarig jubileumgala

Cosun 125 jaar

AniCura: AniCurious

Beweging 3.0

Apollo Tyres: Timed to Perfection

Enza Zaden 85 jaar

VVAA: Leve de zorgprofessional

TriFinance: 21 jaar

Vollenhoven: employee engagement in co-creatie

D&B Jubileumcampagne

DPD: 30-jarig jubileum

D&B Rosé

Bovemij: Eventstrategie

Bonusan: Get FIT Together

Centraal Boekhuis: Brengt 150 jaar samen

NARIM: Simply Human Congres 2024

AAG: Tijd Voor Toekomst

Let's work together
Contactformulier