AAG: Tijd voor Toekomst

Klant
AAG

Diensten
Relatiemarketing

Met het jaarlijks terugkerende relatie-event ‘Tijd Voor Toekomst’ creëert AAG een inspirerend platform voor zorgbestuurders om even los te komen van de dagelijkse hectiek en zich te richten op de toekomst van de zorg. Inmiddels is het event een succesformule, waarbij iedere editie groeit in deelnemers en impact.

De vraag van de klant

AAG, expert in software en HR-ondersteuning voor de zorg, wilde niet alleen managers, maar ook zorgbestuurders bereiken. De uitdaging? Een evenement ontwikkelen dat bestuurders aanspreekt, hen inspireert en AAG positioneert als vooruitstrevend en betrokken partner. In een drukke sector is er weinig ruimte voor reflectie, en AAG wilde dit evenement gebruiken om juist dat te faciliteren.

Ons voorstel

We ontwikkelden het concept ‘Tijd Voor Toekomst,’ een jaarlijks terugkerend event waarin zorgbestuurders de kans krijgen stil te staan bij toekomstige uitdagingen en trends. Met inspirerende sprekers, interactieve workshops en een unieke setting, biedt het evenement deelnemers concrete handvatten en vernieuwende inzichten die aansluiten bij hun drukke agenda’s. Dit format biedt elk jaar de mogelijkheid voor een nieuw thema, zodat het event actueel en relevant blijft.

Creatieve workshops

Het event

Tijdens het evenement worden bestuurders uitgenodigd om deel te nemen aan interactieve sessies, zoals zitzakken-discussies met projecties op het plafond en Lego Serious Play. AAG’s eigen experts verzorgen inspirerende break-out sessies rondom thema’s als ‘De medewerkers van morgen,’ ‘Verfrissend veranderen,’ en ‘In eigen hand.’ Door met creatieve werkvormen te werken, zorgt AAG ervoor dat bestuurders niet alleen luisteren, maar ook zelf actief aan de slag gaan met toekomstgerichte thema’s.

congres

Meten=weten

Sinds de lancering is het event uitgegroeid tot een vaste waarde, met stijgende deelnamecijfers en sterke respons van deelnemers. Van 75 gasten bij de eerste editie is het aantal gegroeid naar 150, en het succes heeft AAG geïnspireerd om het format ook voor managers te organiseren. Dankzij de impact van het event zijn diverse nieuwe samenwerkingen met zorgorganisaties ontstaan, waarmee AAG haar positie als toonaangevende partner in de sector verder heeft versterkt.

congres

Fonds Gehandicaptensport

congres

Nyenrode: 75-jarig jubileum

congres

Techleap.nl: Kick-off Community Event

congres

Schneider Electric: Innovation Summit

congres

EY Entrepreneur Of The Year: Unstoppable Together

congres

Capgemini Techival: Shape the Future

congres

Amsterdam City Swim 2024

congres

AmCham: 60-jarig jubileumgala

congres

Cosun 125 jaar

congres

AniCura: AniCurious

congres

Apollo Tyres: Timed to Perfection

congres

Enza Zaden 85 jaar

congres

VVAA: Leve de zorgprofessional

congres

D&B Jubileumcampagne

congres

DPD: 30-jarig jubileum

congres

D&B Rosé

congres

Bovemij: Eventstrategie

congres

Bonusan: Get FIT Together

congres

Centraal Boekhuis: Brengt 150 jaar samen

congres

NARIM: Simply Human Congres 2024

congres

AAG: Tijd Voor Toekomst

Let’s work together.

Wil jij een evenement organiseren? En zoek je naar een eventbureau, zoals een strategisch evenementenbureau of een evenementen organisatie bureau? Wij helpen je graag verder! Neem contact op met Berber of een van onze andere toppers.

Download de Pinkpaper - Relatiemarketing
Let's work together
Contactformulier