Download
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

TriFinance

jubileumweekend

21 jaar bestaan, succesvol opereren vanuit 4 landen en afscheid nemen van de oprichter als voorzitter. Consultancybureau TriFinance greep deze mijlpalen aan om een jubileumweekend te organiseren voor haar personeel. Een onvergetelijk uitje dat de 800 consultants zou verbinden én extra trots zou maken. D&B Eventmarketing ontwikkelde een passend concept en zorgde voor een soepele uitvoering in hartje Amsterdam.

21 jarig jubileum 800 Me inc.®'ers 4 landen 325 hotelkamers
Van de gebaande paden Als consultancybureau doet TriFinance het net even anders. Zo zijn de medewerkers - Me inc.®'ers - ontzettend belangrijk in de organisatie en wordt er veel in hen geïnvesteerd, zodat iedereen zo veel mogelijk zijn of haar eigen pad kan creëren en bewandelen. Dat unieke DNA vertaalden we door in het concept voor het jubileumevent. Onder de vlag 21 Years Beyond The Beaten Tracks weken we in Amsterdam letterlijk en figuurlijk van de gebaande paden af. Niet naar Madame Tussauds, maar met een Ipad op avontuur over de grachten. Geen buffet in een sjiek hotel, maar een stijlvol sit-down diner in de Kromhouthal. Aangevuld met bijpassend entertainment creëerden we zo een weekend om nooit meer te vergeten.
800 collega’s verbinden tijdens een onvergetelijk jubileumweekend
Verbinding en plezier TriFinance is een jong bedrijf als je kijkt naar de gemiddelde leeftijd van haar medewerkers. 75% is tussen de 25 en 35 jaar en ambitieus, nieuwsgierig en gedreven om hun loopbaan vorm te geven. Omdat de jonge consultants voornamelijk bij andere bedrijven op kantoor werken, besteedden we extra aandacht aan de onderlinge verbinding door een op maat gemaakte interactieve game. En stelden we een vlot programma samen met de nodige wow-effecten. Naast een verfrissende rondvaart over de Amsterdamse grachten werd er bijvoorbeeld volop gefeest op de beats van SESSION, Rave van Fortuin en Housequake. Pas in de vroege uurtjes keerden de feestgangers terug naar een van de vier hotels.
eenheidsgevoel creëren met het doorvertalen van je merkidentiteit in je event
Met een rood tintje Amsterdam heeft geweten dat TriFinance op bezoek was, want een weekend lang liepen de 800 Me inc.®'ers met rode rugzakken en ballonnen over rode lopers door de stad. Door de merkidentiteit zowel inhoudelijk (net even anders) als visueel (rode accenten) door te vertalen in het evenement, werd onbewust verbinding gecreëerd tussen alle Me inc.'ers in alle leeftijdsgroepen en van alle nationaliteiten. Ook werd in herkenbare stijl afscheid genomen van oprichter Gert Smit, die zijn functie als voorzitter op 74-jarige leeftijd neerlegde. Een prachtige mijlpaal die met dit jubileumweekend in ieders geheugen gegrift staat. *** Wil jij jouw jubileum ook aangrijpen om jouw medewerkers te verbinden? Neem dan vooral contact met ons op! Ons creatieve én operationele team staan voor je klaar om samen met jou een doeltreffend event te realiseren. Bel +31 35 303 2000 of mail naar info@db-eventmarketing.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management