Bekijk whitepaper
Download
Jubileum
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

Enza Zaden

85-jarige jubileumcampagne

Elke vijf jaar besteedt groenteveredelingsbedrijf Enza Zaden aandacht aan haar lustrum. D&B Eventmarketing ondersteunt daarin al een aantal edities. Dit jaar creëerden we voor het eerst een eventcampagne; een reeks events die samen de boodschap versterken. Het doel van de campagne was om de trots op het bedrijf te vergroten, collega’s met elkaar te verbinden en de wondere wereld van Enza Zaden te laten zien. Dit alles met het thema WoW: Enza Zaden’s World of Wonders. Dat gebeurde dan ook volop tijdens het jubileumfeest, het Career Event en de open dagen. 

85-jarig jubileum 3 events 4 dagen 5800 gasten
Festival op eigen terrein Trots kweken op je eigen bedrijf, dat doe je natuurlijk met een event op eigen terrein. Of nog beter; met drie events op eigen terrein! Na negen maanden voorbereiding en twee weken opbouwen, was het eerst tijd voor het jubileumfeest voor 1.000 medewerkers van Enza Zaden en hun introducees. Er waren diverse areas gecreëerd op het 10.000 m2 grote grasveld tussen de kassen in Enkhuizen en ook het muzikale- en cateringaanbod was gevarieerd. Zo konden de feestgangers de hele avond zelf hun ultieme feest samenstellen. De vrienden van Enza live, een gelegenheidsband van en voor collega’s, kwamen als verrassingsact en ook de muziek uit de door collega’s samengestelde Enza top 85 viel goed in de smaak. Het hele terrein ademde de nieuwe branding die op deze manier intern werd onthuld, en die inmiddels ook extern gelanceerd is.
Medewerkers trots verbinden met je merk door een jubileumfeest op eigen terrein
Herhaling is de boodschap Later dit jaar vindt op hetzelfde terrein de Career Day voor circa 300 studenten, docenten en professionals plaats, gevolgd door twee Open Dagen in festivalsfeer, waarop zo’n 4.000 gasten een kijkje in de wondere wereld van Enza Zaden komen nemen. Om internationaal op dezelfde manier aandacht te schenken aan het jubileum, ontwikkelden we een toolbox waaruit betrokkenen eenvoudig de juiste communicatiemiddelen kunnen downloaden. Zo zijn er geregeld momenten waarop Enza Zaden haar merk en jubileum trots - en conform huisstijl - kan uitdragen.
Meten = Weten Het WoW-festival scoorde goed bij de medewerkers en is met een score van 9 uit 10 met recht succesvol te noemen. De trots op het merk werd na afloop gemeten en kreeg een 4,7 op een schaal van 5. *** Wil jij ook zo’n jubileumfeest of jubileumcampagne voor jouw bedrijf of organisatie? Neem dan vooral contact met ons op! Ons creatieve én operationele team staan voor je klaar om samen met jou een doeltreffende reeks events te realiseren. Bel +31 35 303 2000 of mail naar info@db-eventmarketing.nl.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management