Bekijk whitepaper
Download
Congressen
Goed bezig! Je bent nog één stap verwijderd van een shot verse tips en gerijpte inzichten. We zijn nieuwsgierig naar jou, vul je daarom even onderstaande gegevens in? Alvast veel leesplezier!
X sluit

Case

NARIM

Congres

Hoe blijf je als vereniging relevant voor je leden? NARIM, de beroepsvereniging voor de Risk- en Insurance markt, geeft al twintig jaar het goede voorbeeld door het jaarlijkse NARIM Congres te organiseren. D&B Eventmarketing is inmiddels meer dan tien jaar betrokken bij de creatieve invulling en uitvoering ervan en daagt ieder jaar opnieuw uit om het nét even anders te doen.

Meer dan 10 edities Waardering 8,1 1 netwerkbeer Co-creatie
In de huid van de bezoeker Inmiddels weten we als geen ander waar NARIM voor staat, wie de gasten van het congres zijn en hoe je hen kunt verrassen. Door elk jaar opnieuw in de huid van de bezoeker te kruipen en ons te verdiepen in de actualiteit, trends en toekomst van de Risk & Insurance branche, komen we tot een programma dat boeit, betrekt en beklijft.
Impactmodel Pure co-creatie
Meer impact met je congres Een congres is een effectief evenement om leden te informeren en te overtuigen van de meerwaarde van je vereniging. D&B Eventmarketing gelooft dat je nóg meer kunt halen uit deze dag door ook in het voor- en natraject je bezoekers te betrekken en ontwikkelde daarom het D&B Impactmodel. Hiermee zorgen we dat elk event maximale impact maakt. Zo daagden we de sponsoren uit om toffe subsessies te bedenken op basis van intern opgehaalde onderwerpen. Het out-of-the-box denken wierp zijn vruchten af. Zo kon je in een silent disco-setting podcasts van 6 minuten luisteren en was er een illusionist die zaken helder maakte.
1 netwerkbeer het gesprek van de dag
Verbindende beer Ook na afloop van het congres is communicatie belangrijk. Zo introduceerden we tijdens het congres een beer met oranje NARIM das. Deze beer, al gauw omgedoopt tot ‘Norbert de NARIM Netwerkbeer’, deed in een jaar tijd een rondje langs de kantoren van alle gasten en kreeg zelfs een maandelijkse column in de nieuwsbrief van de vereniging. Op elke nieuwe logeerplek werd er iets toegevoegd aan zijn verschijning; van speldje en petje tot een junior beer. Een jaar later bracht Norbert de mensen weer bij elkaar door het volgende congres te openen. Zo was het verhaal weer rond.
info@db-eventmarketing.nl +31 35 303 2000
Voor aanvragen mailen naar: sales@db-eventmarketing.nl
Van Hengellaan 25
1217 AR Hilversum
Privacy statement | Powered by: Invitado Visitor Management